• Header-1-plus.jpg
  • Header-2-plus.jpg
Home ›› Administratie Uitbesteden

Administratie uitbesteden - Wat zijn de mogelijkheden?

Wilt u uw administratie uitbesteden? Dan bent u bij Advies + Administratie NL aan het juiste adres. Wij nemen al uw administratieve taken uit handen en geven u advies over financiële beslissingen. Als zzp’er of kleine BV wilt u zich wellicht focussen op andere elementen die te maken hebben met de groei van uw bedrijf. Hier gaat uiteraard veel tijd in zitten. Laat daarom uw administratie uitbesteden, dit bespaart u een hoop tijd. Hier leest u waar André van Advies + Administratie NL u mee kan helpen.

Administratie uitbesteden - Advies + Administratie - Salarisadministratie
Neem contact op

Administratie uitbesteden - Bedrijfsadministratie

In uw bedrijfsadministratie kan een hoop tijd gaan zitten, vooral als u niet bekend bent met een aantal fiscale termen. Laat u uw administratie uitbesteden, dan hoeft u zich hier ook niet in te verdiepen. Wij nemen uw bedrijfsadministratie uit handen met onder andere:

  • Tussentijdse rapportages en budgetten opstellen en begrotingen maken
  • Samenstellen van uw jaarrekening en overige deponeringen
  • Oplossingen geven in het verwerken van uw administratie
  • Benchmarking en bedrijfsvergelijking
  • Advies over hoe u uw administratie online op orde brengt
  • Antwoord geven op uw vragen en advies uitbrengen als u hierom vraagt

Administratie uitbesteden - Belastingaangifte

Ook een belastingaangifte kost een hoop tijd. Afhankelijk van wat voor soort bedrijf u runt (BV, NV, eenmanszaak etc.) moet u de btw-aangifte - oftewel de omzetbelasting - jaarlijks, maandelijks of per kwartaal doen. De inkomstenbelasting moet daarbij jaarlijks aangegeven worden. Heeft u personeel? Dan moet u ook maandelijks aangifte doen voor loonheffingen. Neem daarom contact op met Advies + Administratie NL en laat uw administratie uitbesteden. Wij zorgen ervoor dat al uw aangiftes volledig worden gedaan en hebben kennis van welke voordelen u mag profiteren.

Salarisadministratie door Advies + Administratie NL

Heeft u personeel in dienst die u maandelijks moet uitbetalen? Dan heeft u te maken met veel en moeilijke regelgeving en veel take betreft de salarisadministratie:

  • Arbeidscontracten opstellen
  • Salarisspecificaties maken
  • Aangifte loonheffingen
  • Aanmeldingen bij pensioenfondsen en verzekeraars

Al deze taken kan Advies + Administratie NL voor u uit handen nemen. Laat deze administratie uitbesteden en u heeft weer tijd voor andere zaken. Wij maken onder andere salarisspecificaties en jaaropgaven voor uw personeel, stellen arbeidscontracten op en zorgen voor een efficiënte administratie door de koppeling met een online boekhoudpakket. Ook de aangifte van loonheffingen bij de belastingdienst en pensioenopgaven behoren tot de mogelijkheden. 

Administratie uitbesteden - Advies + Administratie - Financiële planning
Neem contact op

Ook advies voor ondernemers en particulieren

Naast uw administratie uitbesteden kunt u bij Advies + Administratie NL ook terecht voor begeleiding en advies over verschillende financiële zaken.
Belastingadvies, denk hierbij aan:

  • Het kiezen van de juiste ondernemingsvorm
  • Belastingaangiften
  • Fiscale regelingen en faciliteiten voor particulieren en ondernemers

Lees meer over belastingadvies voor ondernemers en particulieren

Financiële planning

Wij helpen u met een financiële planning bij onder andere de volgende situaties:

  • Pensioen
  • Als u eerder stopt met werken
  • Studiekosten voor uw kinderen

Lees meer over de mogelijkheden van een financieel planner

Hypotheek voor ondernemers

Wij werken ook als hypotheekadviseur voor ondernemers. Wij geven u onafhankelijk advies en helpen u bij het opstellen van een financieel plan. Wij weten precies welke stappen u moet doorlopen en begeleiden u bij het gehele proces.

De voordelen van administratie uitbesteden

Aan administratie uitbesteden zitten dus een aantal voordelen. Nog even de belangrijkste op een rij:

  • Het scheelt een hoop tijd. Tijd die u kunt besteden aan het daadwerkelijke ondernemen
  • U hoeft zich minder te verdiepen in fiscale zaken zoals de btw-aangifte, relevante aftrekposten en het afschrijven van bedrijfsmiddelen

Neem snel contact op met Advies + Administratie NL en kijk welke mogelijkheden het beste bij u passen.

Neem contact op