NOW regeling: al uw vragen beantwoord door onze virtuele assistent

Bent u een werkgever en heeft u, door COVID19, minder of geen omzet kunnen draaien? Dan kunt u door middel van de NOW regeling overbrugging aanvragen. Benieuwd wat deze regeling inhoudt en wat Advies + Administratie NL voor u kan betekenen? Wij leggen het aan u uit.

NOW regeling: wat is het?

De NOW regeling is voor werkgevers die door de coronacrisis substantieel omzetverlies hadden (tenminste 20%). De werkgever kan via het UWV een aanvraag indienen voor een tegemoetkoming in loonkosten van werknemers. Daar kunnen ze vervolgens een voorschot voor ontvangen. Op deze manier kunnen werkgevers hun werknemers met een vast of flexibel contract gewoon blijven doorbetalen. De meest actuele informatie over de NOW regelingen vindt u hier en via de virtuele assistent op deze pagina.

contract-now-regeling-adviesplusadministratie

NOW regeling: voor wie is het?

Aan de NOW regeling zijn verschillende voorwaarden verbonden, welke ook op bovenstaande pagina te vinden zijn. We noemen de belangrijkste voor u:

  • Het bedrijf moet tenminste 20% omzetverlies verwachten in 4 maanden, namelijk juni t/m september).
  • Werkmaatschappijen waarbij het concern minder dan 20% verlies van de omzet maar de werkmaatschappij wel tenminste 20%, komen ook in aanmerking voor de regeling. Als voorwaarde is gesteld dat de werkmaatschappij een eigen rechtspersoonlijkheid moet hebben.
  • Indien er al ontslagaanvragen zijn ingediend, kan de werkgever deze nog intrekken.
  • De werkgever is verplicht om de verleende subsidie voor uitsluitend voor uitbetaling van loonkosten te gebruiken.

NOW regeling aanvragen? Advies + Administratie NL helpt!

Advies + Administratie kan u helpen bij het indienen van de aanvraag voor de NOW regeling. Wij bieden namelijk een virtuele assistent die op uw website komt te staan. Door middel van deze plugin kunnen uw klanten direct vragen stellen met betrekking tot de NOW regeling. We kunnen ons voorstellen dat dit namelijk voor veel vragen kan zorgen bij uw klanten of werkgevers. Door middel van de virtuele assistent bent u altijd op de hoogte van de laatste vordering met betrekking tot diverse regelingen. Verschillende juristen zorgen dat de assistent elke dat up-to-date is en voorzien van het laatste nieuws. Ook informatie over de andere regelingen is hier te vinden, denk aan de TOZO regeling en de COVID regeling.

leeg-horeca-now-regeling-adviesplusadministratie

Over Advies + Administratie NL

Advies + Administratie is een klein advieskantoor in Sliedrecht. Naast Sliedrecht zijn we ook werkzaam in de andere Drechtsteden, namelijk Dordrecht, Papendrecht en Zwijndrecht, en in regio Rotterdam. Bij Advies + Administratie NL kunt u terecht voor allerlei zaken waar u advies bij nodig hebt of voor ondersteuning bij uw administratie. Denk aan accountancy, (online) boekhouding, fiscale aangiften maar ook het uitstippelen van een fiscale toekomst en andere advieszaken. Bij Advies + Administratie staan de volgende waarden centraal: kwaliteit, integriteit, ervaring en deskundigheid. Wij zijn er voor particulieren en MKB ondernemers.

Dus heeft u vragen over de NOW regeling of andere regelingen met betrekking tot COVID19? De virtuele assistent van Advies + Administratie NL kan uitkomst bieden voor uw bedrijf. Altijd uw vragen stellen én direct het meest actuele antwoord, dat is waar het om draait. Benieuwd wat we voor u kunnen betekenen? Neem dan direct vrijblijvend contact met ons op via ons contactformulier of bel ons op nummer 0184 430 060. We horen graag van u!

Neem contact op

Deze website maakt gebruik van cookies

Deze website gebruikt cookies. Door gebruik te maken van deze website, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies. Lees meer

Sluiten